تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم
نوشته شده در پنج شنبه 27 شهريور 1393
بازدید : 164
نویسنده : keyvan

تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم

چون تو پاک هستی

می توانم تو را خط خطی کنم

که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی

و وقتی که نیستی , بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم...




:: موضوعات مرتبط: , , , ,
:: برچسب‌ها: پست های فیسبوکی , استاتوس , طنز ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: